👇 Rullaa alas

Tilaus- ja toimitusehdot

TOIMITUSAIKA

Toimitusaika 2-7 päivää riippuen valitsemastasi toimitustavasta. Toimitamme tilaukset PostNordilla ja Postilla pakettiautomaattiin, noutopisteeseen tai kotiinkuljetuksella.

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on kuitti ja tilauksen tiedot. Jos et saa sähköpostia muutaman minuutin kuluessa, tarkistathan roskapostikansiosi.

Pakattuamme tilauksesi lähetämme sähköpostiisi seurantakoodin, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua.

TOIMITUSTAVAT

– Posti Pikkupaketti ovelle: 4,90 €
Paketti toimitetaan postinjakajan matkassa postiluukkuun, -laatikkoon tai ulko-oven taakse koosta riippuen. Vastaanottajan ei tarvitse olla kotona paketin saapuessa. Oven taakse jätetyistä paketeista otetaan kuva.

Paketin matkaa voi seurata OmaPosti-sovelluksessa. Vastaanottajalle ilmoitetaan joko tekstiviestillä tai OmaPosti-sovelluksessa, kun postinjakaja lähtee reitille paketin kanssa, ja kun paketti on toimitettu.

Toimitusaika on 2–7 arkipäivää (keskimäärin 1,78 arkipäivää). Toimitustapa on saatavilla pienille verkkokauppapaketeille, joiden paino on max. 4kg ja mitat max. 38 cm x 38 cm x 28cm.

Verkkokauppamme laskee automaattisesti tuotteiden painon, eli jos näet Posti Pikkupaketti ovelle -toimitustavan kassalla, soveltuu silloin tilauksesi tähän toimitustapaan.

– PostNord Noutopiste: 5,90 €
Katso lähin noutopisteesi täältä

– Posti Noutopiste: 8,90 €
Katso lähin noutopisteesi täältä

– PostNord Kotiinkuljetus: 12,90 €
PostNord laittaa tekstiviestin tai sähköpostin ja sopii kanssasi toimitusajan.

– Posti Kotiinkuljetus: 15,90 €
Posti ottaa yhteyttä ja sopii toimitusajan.

– Ilmainen toimitus kaikkiin yli 80€ tilauksiin
Toimitus valitsemaasi toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin (PostNord & Posti.)

MAKSUTAVAT

Turvalliset Paytrail-maksutavat: Verkkopankit, Luottokorttimaksut, Mobiilimaksut (MobilePay, Siirto, Apple Pay), Laskutusmaksutapa Walley, PayPal.

VAIHTO JA PALAUTUS

Jos jostain syystä haluatkin palauttaa nettikaupan kautta tilaamasi tuotteet, on se mahdollista 14 vuorokauden ajan tilauksen saapumisesta. Palautettavan tuotteen on oltava hyvässä myyntikunnossa. Tuotteen palauttaessaan asiakas maksaa postikulut, eikä jo maksettua lähetyksen postimaksua palauteta. Itse tuotteesta maksettu summa hyvitetään täytenä asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille.

Jos asiakas haluaa vaihtaa tuotteen johonkin toiseen vastaavaan, niin siinä tilanteessa hän maksaa aiheutuvat postituskulut. Rikkoutuneesta tai muuten viallisesta tuotteesta vaadimme valokuvan hyvitystä varten. Huomioithan, etteivät elintarvikkeet kuulu palautettavian tuotteiden piiriin. (Lue lisää.)