Vappuna Gopalalaaksossa laulettiin railakkaasti Hare Krishna-mantraa! Edeltävät päivät olivat myös vauhdikkaita erinäisten valmisteluiden parissa, ja yhteisvoimin saatiin Kirtan-halli siistiksi ja koristeltua ja leipomukset leivottua. Vaikka ilmapallot olivatkin vähän temu-laatuiset, niin niiden paukahtelu kesken kirtanan sähköisti ilmapiiria omalla tavallaan! 🥳
Olipa ihana pyöräyttää näin antaumuksellisten kirtanoiden kautta käyntiin Gopalalaakson aktiivinen kesäkausi! 😁




